Ridit på Emma!

Hejsansvejsan! Jag sa att jag skulle blogga när jag kom hem, men jag är hos min äldsta kusin just nu och väntar på maten, då passar jag på att blogga!
Igår red jag på min älskling, Emma. Det gick väldigt bra, blev jätte stolt över henne! För jag har börjat fatta hur hon fungerar, haha! Man måste göra någonting heeela tiden med henne, för då lyssnar hon och fokuserar på vad hon gör. Annars slänger hon med huvudet och vill börja trava (hon är en gammal travare) jag red henne i kanske 20-30 minuter. Men det var lagom för henne för hon rids aldrig förutom när jag är där. När vi kom in i stallet igen var hon svettig, så då såg jag att har fått jobba lite, hihi!

Imorgon ska jag o min yngsta kusin åka till slalombacken och åka skidor! Ska bli skit kul! Efter skidorna ska jag antagligen rida, får bara hoppas på att vädret är på min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0