Öppet hus

Hejsansvejsan! Som ni märkte igår hann jag aldrig blogg på kvällen, men hoppas ni överlevde ;) 
Idag vid 19.00 har vi öppet hus i skolan. Vilket betyder att man kommer till skolan och jobbar med något under en timme. Samtidigt kan föreldrar och andra ungdomar/barn komma till skolan och titta hur våran skola ser ut osv. Jag ser inte precis fram emot det men finns inte så mycket att göra åt saken, är bara att gilla läget. Min klass ska sitta inne i datasalen och skriva om Franska revolutionen.
 
Nu ska jag, mamma och min brosa spela något spel och seda näta middag. Sen kommer jag antagligen börja fixa mig lite snabbt inför att gå tillbaka till skolan. Men jag ska försöka att blogga ikväll, men lovar inte något! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0