Ny vecka = nytt schema

Japp, nu är det en ny vecka, vilket betyder nytt schema för mig! Idag ska jag bara plugga för vi har prov tills imorgon. Imorgon åker jag och mamma till Hööks, då jag vill köpa lite nya kläder (berättar mer i ett annat inlägg) Onsdag ska jag ringa till stallet och höra om jag får hyra ett skåp, för vill verkligen ha det. Torsdag ska jag eventuellt åka till stallet och få en lapp iskriven av min ridlärare ang praoen, men får se om jag orkar. Ska försöka göra det iallafall! Fredag, då blir det ridning. Då jag ska hoppa, läääängtar! :) Lördag ska jag äntligen ta navelpercing. Söndag händer inget speciellt som jag har bokat in en, så antar sova, haha nej men vet inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0