Lördag idag

Hej på er! Jag vaknade för ungefär en timme sen, och har precis ätit frukost. nu ska jag blogga lite sedan tänkte jag ta tag i läxorna så har jag gjort det.
Igår efter ridningen var jag helt slut i mina ben, för vi stod upp i fältsits 97% av lektionen, för nästa vecka ska vi hoppa. Och det var vädigt länge sen jag stod upp sålänge i sadeln som igår, så ni kan bara gissa hur mycket träningsvärk jag har i mina ben idag, haha ;) Då vet jag att man har tränat iallafall.
 
Mina planer inför dagen:
• Blogga
• Plugga
• Gå på en promenad med mamma, samt låna en kompis hund och gå en promenad med henne

Berättar om ridpasset lite senare idag, för det tar lite tid att skriva, men vi hörs senare idag då, kram kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0