Låten på min hjärna som inte vill försvinna

Heej! Jag har precis kommit ut ur duschen. Så sitter vi köksbordet och tänkte göra lite frukstsallad medan mamma gör maten. Samtidigt nördar jag den här låten ↓ Det kan inte försvinna ut ur mitt huvud blir galen! Fast tycker det är skit bra, men vill ha en annan låt i huvudet nu, haha ;) Resten av min dag/kväll kommer antagligen spenderas med läxor, tv, datorn, platta håret och ska ringa till stallet nu, ang skåp. 
Vi hade nämligen fått en So-läxa tills imorgon, hade glömt det... hoppsan, men jaja! Man ska bara läsa några sidor, så det kommer gå bra ;) 
 
Annars har den här dagen gått super fort! Hela den här veckan har gått fort tycket jag, vilket jag gillar, haha! Desto närmare blir det tills det är helg. Vill sova ut på morgonen... längtar. Nu ska jag iallafall ta och göra lite fruktsallad tänkte jag så får vi höras senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0