Jag längtar tills...

om några timmar..
För om några timmar ska jag till stallet och rida. Ska bli sjukt roligt och hoppas på att vi ska hoppa, men vi får se när jag kommer dit. Jag hoppas på att jag får rida lilla Vince, men tror jag kommer få Yason igen.. 
sportlovet...
Såklart längtar jag tills sportlovet börjar. För då åker jag upp till Dalarna, och man får sova ut (iallafall några mer timmar en vanligt) Dock brukar jag aldrig sova ut, sätter alltid på alarm på min mobil ;) Ska bli så himmla roligt att få komma till Dalarna igen och träffa heestarna, och såklart släkten, haha!
Praoen..
Längtar också till v.15-16, då vi i min skola har prao. Och gissa vart jag ska prao.... STALLET! Ska bli skit kul! Dessutom ska också Josefine prao med mig, så det är vi två som kommer vara i stallet i två veckor, hihi! Guuuud ni anar inte hur mycket jag längtar, haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0