Jag e beronde av...

...Vampire Diares! Jag verkligen älskar den serien! Jag sitter och kollar på en hemsida som finns på internet. Den sidan kommer från Usa, så är på avsnitt 12/22. Och här i Sverige är vi bara på avsnitt 2 tror jag, hihi ;) Alltid när reklamen på Vampire Diares kommer på tv, säger jag alltid till mig själv, jag vet vem det är, och vad som kommer hända... Det är ganska typical-mig. Jag har också DvD:erna från säsong 1-3, ska köpa säsong 4 när den är slut. Men då är hela Vampire Diares slut.. :( Vill inte att det ska vara slut, fast vill dock inte heller att det kommer en ny säsong och den är kass.. Men finns inte så mycket att göra åt saken. Kommer säkert sitta och gråta när sista avsnitten kommer ut, haha! :) Jag får njuta sålänge det varar, avgudar det iallafall!
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0