Hopp-tävling

I helgen var det tydligen hopp tävling på min ridskola, det hade jag helt missat. Jag skulle gärnat ha varit med, men jag hade verkligen totalt missat det...:( Jag skulle iallafall gått och kollat/fotat, men det kommer flera tävlingar, jag får anmäla mig till dom istället! Ska tänka framåt, hihi! Såg att det var lilla Vince som vann 70 cm klassen med en tjej vid namn Agnes. Vi gick i samma ridgrupp i höstas, men den gruppen blev omgjord till dressyrspecial, då jag bytte till fredagar. Grattis till dig Agnes och lilla Vince! 
min första hopp tävling skulle jag vilja ha Yason, för vill att det ska gå bra när jag hoppar med honom! Så får hoppas att det kommer nya hopp tävlingar på ridskolan snart då ;)
 

Kommentarer
Postat av: nonym

Går cherry med på era lektioner om vilka har tidigt henne då?

Svar: Skulle vara roligt om du kunde skriva ditt namn, för då vet jag vem jag skriver till, haha ;) Men ja Cherry går med på våra lektioner, eller hon gjorde det senaste lektionen. Då reds hon av min kompis Josefine!
ponnypuss.blogg.se

2013-02-19 @ 20:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0