Glad alla hjärtans dag ♥

God morgon allihopa! Idag är det Trosdag, men det är ju den 14/2, vilket är Alla hjärtans dag. Men jag är singel som jag har varit nu sen jag föddes, haha! Men det är väll bara att njute sålänge man är singel... eller? Nej men jag brukar alltid försöka tänka possitivt, men ibland är det ganska svårt... Och jag lovar att idag kommer nästan ALLA min kompisar gå runt och klaga att dom är singlar... bläää, tycker det är ganska jobbigt! Tror dom att det blir bättre om dom går runt och berättar det för alla? Nej, nu ska jag inte vara taskig, älskar mina kompisar! ;)
 
Efter skolan idag ska jag bara gå hem och plugga för jag har prov imorgon. Men ni får ha en toppen dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0