Första dagen på veckan

Heeeeej! Förlåt för att jag inte bloggat på 4 dagar! Jag glömde totalt att ställa fram inlägg tills nu i helgen. Jag var nämligen hos min kompis land, då hon fyllde 15. Vi var 4 tjejer hos henne, och det var super roligt :) 
 
Nu till vad som har hänt idag och lite så. Idag var jag i skolan.. jag var sjukt trött idag, så dagen var inte så värst roligt. Det enda som var roligt var att efter lunchen åkte vi till Expressen/DN. För vi ska göra en tidning i skolan, så vi fick lära oss hur man gör på en riktig tidning osv. Jag tyckte det var ganska roligt, dock skulle jag inte vilja jobba på en tidning... ;) 
När jag kom hem, började jag att plugga. Jag satt och pluggade i 2½ timma, sedan hoppade jag in i duschen. När jag hade kommit ut ur duschen lagade jag mat, sen la jag mig i sängen och kollar på tv. Vilket jag gör nu också, haha.
 
Tänke berätta att bloggningen kanske inte är på topp denna vecka pga att vi har 2 prov i veckan, och jag måste plugga till dom. Ska göra mitt bästa för att ni ska få uppdatering såklart ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0