Dagens läsarfråga

Vad skulle du ha gjort om du inte red, tror du?

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag skulle göra på fritiden utan hästar. Dock är jag inte så mycket i stallet där jag rider nu, men skolan tar upp den tiden... Enda saken jag tror att jag skulle göra om jag inte skulle ha ridit är att börja på konståkning igen (gick på det i 6 år) Men det kostar ganska mycket att gå på konståkning och att rida. Men jag slutade på kånståknig, då jag inte gillade min tränare. Då frågade jag mamma om jag fick börja på ridskola, vilket jag fick och nu har jag ridit sen dess. :)
Jag vet att jag kommer hålla på med hästar i framtiden och det är faktiskt tack till att jag trivs så bra på ridskolan jag går på nu. Jag gick nämligen på en ridskola innan, men trivdes inte så slutade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0