Är tillbaka!

Hejsan! Ursäkte för att jag inte bloggade igår som jag sa på dagen. Men jag var lite uppptagen igår när jag kom hem från skolan. Nu är jag tillbaka igen i "blogg världen" och redo på att blogga, haha ;)

Idag efter skolan red jag på lilla Yason. Vi hoppade, men det gick inte så bra tyckte jag... För jag tappade tygeln ibland, vilket gjorde att han svängde, vilket gjorde att han inte kom rakt på hindret. Men det var skit roligt att äntligen få hoppa tyckte jag! Yason var annars väldigt duktig ;) Berättar mer om det imorgon, för nu ska jag bädda ned mig i sängen och kolla på Pretty little liars. Har börjat kolla på den serien, och jag kan inte sluta kolla! Men vi får höras imorgon, älskar er, kram kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0