Lite blandat

Hej! Än så länge har vi bara mockat, soppat och fyllt på vatten. Just nu har vi våran "frukost pause" så passar på att blogga lite då!

Igår fick vi rida, som tack för att vihbälper till gratis i stallet. Vi fick dock inte rida för våran ridlärare, Mona vi red för en tjej som heter Carina, och det var en grupp med bara stora hästar gick på. Jag fick en sötnos som heter Carmen, hon var väldigt stark och hängde med huvudet i tygeln. Annars lyssnade hon ändå ganska bra på vad jag bad henne om, fast hon var också väldigt snabb så fick bromsa in nästan varje steg, fast i slutet av lektionen lydde hon mig väldigt bra tyckte jag. Eftersom vi red för en annan ridlärare gjorde vi lite andra saker, men det var nyttigt att rida på en stor häst & för en annan ridlärare, men föredrar att rida på ponnysar & för Mona, haha!

Tror nu att jag måste gå för såg att hästarna ute i hagen rullade sig, så ni kan nog gissa hur snygga dom ser ut just nu haha, så är säker på att vi kommer borsta på dom när vi kommer in. Men det är bara roligt så det gör inget! Hörs antagligen imorgon men vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0