Igår, 31/3

Hej! Glömde bort att blogga igår så passar på att göra det nu, för jag & Moa gör ingenting just nu. Hon ligger i sängen och håller på med hennes mobil, då passar jag på att blogga.
 
Igår började vi med att släppa ut hästarna sen gick vi in o åt frukost osv. Sen gick vi ut på deras åker och spelade badminton på den, och vi sprang runt som idioter rent ut sagt,haha ;) Vi var säkert ute på åkern i 30 minuter, sen gick vi in och chillade lite, samt åt lunch. När vi hade ätit klart gick vi ned och mockade, samt gav hästarna hö ute i hagarna. När vi var klara med mockningen satte jag på Moas kanin koppel, så att han skulle få hoppa lite utomhus. 
När klockan var runt 15.30 kom mina älsta kusiner, Monica & Robban. Vi fikade lite och firade påsk eller vad jag ska säga. När klockan var runt 17.45 gick jag, Moa och Monica på en promenad med lilla Isadora. Vi pratade också om att Monica har öppnat upp ett hunddagis som vi ska åka till på Torsdag, ska bli skit roligt! :)
 
När dom hade åkt hem, gjorde vi inte så mycket. Jag satt och kollade på en serie på datan och Moa satt vid tv. Men senare vid kvällen när klockan var 20.20 tog vi in hästarna, och när dom hade ätit upp nästan all mat tog vi först ut Nette och borstade på henne. För dom fäller fortfarande sin vinter päls. Men hon fällde inte lika mycket som på sportlovet, kostig nog... Sen tog vi ut Emma & Isa och borstade på dom också, så nu ser dom ut som hästar igen inte som om dom har blivit misshandlade ut, haha ;) Men det låg lixom lös päls uppe på dom osv, så dom såg inte så värst fina ut. När vi kom in igen tog jag en dusch, sen gick vi och la oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0