Hopp-tävling

Hej på er! det var ett tag sen nu, ber om ursäkt för det men har inte hittat insperationen till att blogga just nu, men nu ska jag försöka komma igång igen. 
 
Idag har jag varit p ridskolan och kollat på hopptävlingen som var idag. Jag ville anmäla mig men var lite för feg + hade ingen aning om vilken ponny jag skulle velja ha, men nu vet jag, fast nu är det bara lite för sent, haha ;) Det var väldigt roligt att få se när dom hoppade, och ponnysarna hade jätte fina schabrak. Dom var så färglada så jag blev lite små glad, så töntig är jag hihi. Jag var med Julia, oh fick låna hennes system kamera, så fick några fina foton som jag tänkte visa er senare. 
Vi kom till ridskolan vid 10.30 och åkte hem runt 13.20. Så det vart några timmar i stallet idag. 
 
Nu när jag har kommit hem ska jag städa upp i mitt um lite för Jossan kommer hit ikväll, för vi ska praoa nästa vecka också. Lääääängtar! :) Ska försöka slänga in minst 3 inägg idag, så ni får läsa lite för imorgon eller hela nästa vecka kommer det inte vara så bra uppdatering pga att jag praoar och blir helt slut när jag kommer hem.
 
Men ni får ha det så bra så hörs vi snart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0