En toppen dag!

Hej! Just nu sitter jag i en bil, och det är inte så värst kul så kan passa på att berätta om vad som har hänt idag.

Jag & Moa gick upp vid 9.10 då jag släppte ut hästarna o gav dom hö osv. När det var klart åt jag frukost och sedan var det dags att åka till en tjej som heter Maria. Vi red nämligen hos henne idag. Hon bor också på en bondgård med över 300 får. Dom hade också hur många lamm som helst som jag satt och kelade med ett tag! Men när vi kom till henne mockade vi, sen tog vi in dom hästarna vi skulle rida på vilket var: Elvira, Stalle och Pegasus. Moa red på Elvira och hon är en liten B-Ponny, jag red på Stalle och han är en maxad B-Ponny och Maria red på Pegasus som är en häst. Jag tönkte berätta om ridpasset i ett annat inlägg för att vi är strax hemma. Men när vi kom hem mockade jag, gick ut med Stitch (Moas kanin) och sen har jag planterat blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0