Bloggen kommer läggas ner

Jag & Julia har bestämt att starta en helt ny blogg som vi ska blogga tillsammans på igen! :) Vilket betyder att den här bloggen kommer läggas ner. Därför har jag inte blogat så mycket den här veckan för har fixat lite med den nya och för har haft fullt upp på praon.
 
Är super tagga för att blogga igen med Julia har verkligen saknat att blogga med henne. Men innan jag avslöjar namnet osv vill vi få allt helt färdig färdigt, det vill säga, tema, header, färger osv. Men när allt det är klart lovar jag att skriva vad bloggen heter här. 
 
Vill tacka alla er som följt min blogg fast jag inte uppdaterat super-mega bra alla gånger. Men på bloggen som jag & Julia kommer vi satsa sten hårt! Men såklart kommer vi blogga mer och mindre visa dagar, men vi får se hur det blir, men har ne bra kännsla för det här! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0